tisdag 27 maj 2014

Ett av mina favorit mail

Känslan när man loggar in på sin mail och ser "Winha_auto <noreply@novia.fi" och mailet heter "Nya Vitsord / New grades" ...

Det är så roligt varje gång! Trots att jag mycket väl vet att jag har lämnat in en kursprestationsblankett eller väntar på studiepoäng så är känslan ändå hemskt rolig när man ser mailet. Oftast vet jag också för vilken kurs studiepoängen har kommit för och det spelar absolut ingen roll - det är lika roligt ändå. 

Sista chansen att få studiepoäng som räknas till detta läsår är runt midsommar, innan vår coach också tar sommarlov. Studiepoängen räknas inte bara av vår coach utan också av FPA. 
Såklart, för att få studiestöd så måste man också prestera - 5 studiepoäng per månad brukar det räknas. 

Japp, så ännu är det inte riktigt skolfritt, jag vill få alla studiepoäng så att jag bara har praktik och examensarbete kvar när hösten kommer, så att jag kan fokusera på dessa, utan att behöva fundera på resterande kurser ... 
Så, några till av dessa favorit mail kommer jag att se före midsommar! 

- julle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar